Dinsdag 20/7 en Woensdag 21/7 zal de winkel gesloten zijn. De rest van de zomer zal de winkel open zijn en blijven we ter uwer beschikking.

Kan ik kosteloos van operator veranderen?

Ja, sinds 01 Oktober 2012 is iedereen contractvrij en kan u kosteloos veranderen van operator.

Bij verandering van operator, krijg ik dan een nieuwe simkaart?

Ja, iedere operator heeft zijn eigen simkaarten. De nieuwe simkaart wordt voor u gebruiksklaar gemaakt in ons winkelpunt.

Kan ik bij jullie terecht om mijn apparatuur van Telenet om te ruilen?

Neen. Hiervoor kan u enkel terecht in een Telenet Center. Een winkel die enkel Telenet verkoopt. Raadpleeg de Telenet website voor alle beschikbare winkelpunten.

Kan ik bij jullie terecht om mijn apparatuur van Proximus om te ruilen?

Neen. Hiervoor dient u eerst contact op te nemen met Proximus. Daarna wordt uw nieuwe decoder bij u thuis of in een afhaalpunt geleverd. Proximus zal u laten weten welke oplossing voor u mogelijk is.

Hoe wijzig ik mijn pincode?

Geef op je gsm de volgende code in: ** 04*OUDE PIN*NIEUWE PIN*NIEUWE PIN# gevolgd door de beltoets. Bijvoorbeeld: **04*1234*1478*1478#

Afschaffing van de roamingkosten binnen de EU, wat betekent dit?

Roamingkosten zijn de tarieven die je betaalt om te bellen, sms'en en surfen op een buitenlands netwerk. Voor je mobiele verbruik in de EU-zone betaal je nu geen roamingkosten meer. Als je vanuit een EU-land belt, sms't of surft, betaal je daarvoor dus evenveel als thuis. Een oproep ontvangen in de EU-zone is zelfs gratis! Je moet er zelf helemaal niets voor doen.